Telefon Hemen Ara

Nasıl Daha İyi Bir Yönetici Olmalı?

Nasıl Daha İyi Bir Yönetici Olmalı?

Yapıcı eleştiriye gerçekten çok iyi cevap veren bir takım üyeniz var. Bir başkasının daha nazik bir şekilde ifade ettiği geri bildirime ihtiyacı var. Diğer yanda e-posta yoluyla iletişim kurmayı tercih eden bir çalışanınız var, diğeri ise bire bir sohbetlerin daha verimli olduğunu düşünüyor.

Evet, ekibiniz çok çeşitli kişiliklerden, tercihlerden ve iletişim tarzlarından oluşur. Ancak, sadece bir kişisiniz ve hepsinden sorumlu olan sizsiniz. Peki, nasıl daha iyi bir yönetici olursunuz?

Duygusal Zeka Geliştirin

Duygusal zeka profesyonel yaşamınızda önemli bir beceridir. Çalışanlarınız her zaman soruları, endişeleri ile gelmeyebilir. Herkes basit bir iletişimci değildir ve bir patrona yaklaşmaya ihtiyaç duyması korkutucu olabilir . Bir yönetici olarak, her şeyin açıkça belirtilmesini beklemek yerine, çalışanlarınızın davranışlarını okuyabilir ve ipuçlarını yakalayabilirseniz, çok daha güçlü bir lider olacaksınız.

Çalışanlarınızı Anlamaya çalışın

Her birinin farklı yetenekleri, zayıf yönleri ve onları motive eden şeyleri vardır. Bunların ne olduğunu bilmek ve bunlardan yararlanmak, doğrudan raporlarınıza en uygun şekilde yönetmenize yardımcı olacaktır.

Takımını başarıyla yönetmekten sen sorumlusun. Ancak, onların güçlenmesi ve cesaretlendirilmelerinin kaynağı olarak da hizmet etmelisiniz. Doğrudan liderleri olarak değerli katkılarını tanımanız ve ödüllendirmeniz önemlidir. Bu, özellikle daha fazla ayrılan ve sürekli konuşmaktan ziyade ne söylendiğini analiz etmek için ekip toplantıları geçirebilecek çalışanlarınız için özellikle önemlidir.

Bu nedenle, daha fazla içe dönük bir çalışan, bir fikir veya öneri ile yapılan toplantı sonrasında size gelirse, bunu katkıları olarak tanıtmanız önemlidir.  Ekibiniz farklı kişilikleri ve çalışma tarzlarıyla dolu ve hepsinin nasıl etkili bir şekilde yönetileceğini bulmak en iyi ihtimalle zor olabilir. Ancak, imkansız değil. Sonuçta, anahtar çalışanlarınızı anlamak için zaman ayırmaktır. Bu temelin kurulmasıyla, farklı ekip üyelerinizi onlarla ve kişisel tercihleriyle en iyi şekilde uyuşacak şekilde yönlendirmek için çok daha kolay bir zamana sahip olacaksınız.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


“BAŞARILI AVUKATIN STRATEJİK YOL HARİTASI” KİTABI ÇIKTI!

İncelemek İçin Hemen Tıklayın!