Telefon Hemen Ara

Yönetici ve Çalışan Arasındaki İlişkiler Nasıl Geliştirilir?

Yönetici ve Çalışan Arasındaki İlişkiler Nasıl Geliştirilir?

İş arkadaşlarınızla kötü ilişkiler ve yönetim, birçok insanın her gün işe gitmeye korkmasına neden olabilir. Son zamanlarda yapılan bir çalışma, bu korkunun muhtemelen çoğu insanın tahmin edebileceğinden daha fazla olduğunu gösteriyor.

Hem yöneticiler hem de çalışanlar, ruh hallerini ve performanslarını iyileştirmek için uyumlu bir şekilde birlikte çalışmalarına yardımcı olabilecek çok sayıda seçeneğe sahiptir. Her şey, üst düzey yöneticilerin ve işletme sahiplerinin, sorunları ele alma ve denetçiler ile astlar arasındaki etkileşimi geliştirme konusunda istekli olma istekleriyle başlar.

İşbirliği Anahtardır

Tüm çalışanlar, iş performansının rekabet ile ilgili olmadığını anlamalıdır. Müşterilerinizi memnun etmek için ortak bir amaca hizmet etmek için bir araya gelmekle ilgili. Bu bir yarış değil. Yöneticiler belirli çalışanlara özel sorumluluklar atayabilir, ancak her sorumluluk en yüksek kalitede ürün ve hizmetler sağlama çabası içinde bir sonraki ile bağlantılıdır.

İşgücünde iyi iletişim şarttır. Yöneticilerinizin diğer çalışanlarla daha fazla etkileşime girmesi için fırsatlar sağlamak, yöneticilerin çalışanların bireysel becerilerini geliştirmelerine yardımcı olmalarına yardımcı olurken, aralarında daha güçlü bir işbirliği ve anlayış oluşturmalarına yardımcı olacaktır. Çalışanlar arasında iyi iletişim becerilerinin geliştirilmesi, aşağıdakiler de dahil olmak üzere birçok faaliyetle yapılabilir:

Atölyeler

Seminerler

Eğitim programları

Çalışanlarınıza İlham Verin

Ekiplerinizi bir araya getirmenin yollarını bulun. Bireysel çalışanların kendine özgü sorumlulukları olmasına rağmen, ekip üyelerinin birlikte olduklarını bilmeleri gerekir. Her departmanı aylık hedefleri konusunda bilgilendirin ve onlara ulaşmak için teşvikler ve ödüller verin. Aşağıdakileri içerebilir ancak bunlarla sınırlı değildir:

Gündelik giyinme günü

Hediye Kartları

Bonuslar

Bedava öğle yemeği

Günlük görevlerin üstesinden gelmek, düzenli bir maaşın yanı sıra fiziksel faydalar olduğunda çok daha heyecan vericidir. Çalışanların, daha fazla başarıya ulaşmaları ve alabilecekleri ilave ekstralar üzerinde kontrol sahibi olduklarında işlerini yüreklendirmeleri muhtemeldir.

Çatışmayı Rasyonel Olarak Çözün

İşyerinde çatışma kaçınılmazdır, ancak bu bir öncelik olmamalıdır anlamına gelmez. Çalışanlar arasındaki sorunlar şirketinizin çalışmalarını kolayca bozabilir, bu nedenle onları rasyonel ve zamanında ele almak çok önemlidir.

Çatışmayı ele alırken, yargılamak için hızlı olmayın. Yanlış kişinin kınanması durumunda, hikayenin birçok tarafını duymadan önce sonuçlara atlamak işinizin sağlığına zarar verebilir. Her duruma açık bir zihinle yaklaşmak çok önemlidir.

Yanlış iletişim, işyerinde ortaya çıkan problemlerde sıklıkla büyük bir rol oynar. Her bir tarafça ne söylendiğini ve eldeki durumdan haberdar olmadan önce olası yanlış anlamaları gidermek için herhangi bir çaba gösterilip gösterilmediğini sorduğunuzdan emin olun.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


“BAŞARILI AVUKATIN STRATEJİK YOL HARİTASI” KİTABI ÇIKTI!

İncelemek İçin Hemen Tıklayın!