Telefon Hemen Ara
Demo Talep Et Demo Talep Et

Kişisel Sosyal Medya Hesaplarında Yöneticilerin Dikkat Etmesi Gereken Önemli Noktalar

Kişisel Sosyal Medya Hesaplarında Yöneticilerin Dikkat Etmesi Gereken Önemli Noktalar

T-HOS Hukuk Otomasyon Sistemleri

Yayımlama Tarihi: 2018-03-08
Güncelleme Tarihi: 2022-11-20

Sosyal medyanın büyümesi, insanların evde ve iş yerinde iletişim biçimini önemli ölçüde değiştirdi. Sosyal medya uygulamaları, LinkedIn, Facebook, Google+, Pinterest, Tumblr, Wikipedia, YouTube, Twitter, Flickr, Snapchat, Instagram ve WordPress gibi siteleri içerir. Sosyal medyada iletişim şeklimiz değişmekle kalmıyor aynı zamanda bu uygulamalar halkla ilişkiler, iç ve dış iletişim ve işe alım gibi alanlarda işletmeler için büyük fırsatlar sunuyor.

Bir yöneticinin kişisel sosyal medya hesaplarında tıpkı marka hesaplarında olduğu gibi dikkatli olması gerekmektedir. Markanın sosyal medyada var olması önemlidir ve bu hedef kitleye ulaşmayı sağlamaktadır. Markanın sosyal medyada aktif olması günümüzde kabul edilemez bir sorundur. Aktif olmak ve hizmet ya da sunulan ürünlerin tanıtımının sağlanması anlamına gelmektedir. Yöneticiler kişisel sosyal medya hesaplarında da tıpkı bu şekilde aktif olmalıdır.

 

Yöneticilerin kişisel sosyal medya hesaplarını yönetirken dikkat etmesi gereken bazı durumlar vardır. Sosyal medya hesapları yöneticilerin CV’si kadar önemlidir. Kişisel sosyal medya hesaplarında en önemli durumlardan biri güvenliktir. Bir yönetici sosyal medya hesaplarını kullanarak çeşitli iş anlaşmaları yapabilir veya hedef kitleye dair araştırma yürütebilir. Ancak bu gibi bilgilerin korunması önemlidir. Bu nedenle sosyal medya hesaplarının güvenliği oldukça önemlidir.

Söz konusu marka yöneticisinin sosyal medya hesaplarında gerekli bilgiler bulunmalıdır. Hangi markada hizmet verdiği, sosyal medya iletişim bilgileri, ayrıntılı bir özgeçmiş, projeler veya bağlantılı kişiler mutlaka sosyal medya hesaplarında olmalıdır. Aynı zamanda yöneticilerin sosyal medyada paylaşımlarında da dikkatli olması gerekmektedir. İş ile alakalı veya özel yaşantıyla ilgili bir paylaşım yapılmadan iki kere düşünülmelidir. Yöneticiler bir markayı temsil ettikleri için yanlış bir paylaşım markayı etkileyebilir ve kötü sonuçlara neden olabilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir