Telefon Hemen Ara
e-SMM ( e-Serbest Meslek Makbuzu ) kullanımı 2022 Yılına Kadar T-HOS Müşterisi Avukatlara Ücretsizdir. Bu kampanyadan faydalanmak için hemen bizimle iletişime geçin.

Hukuk Bürosu İcra Takip Yazılımı Yerine Neden Hukuk Otomasyon Sistemi Kullanmalı?

Hukuk Bürosu İcra Takip Yazılımı Yerine Neden Hukuk Otomasyon Sistemi Kullanmalı?

Son yıllarda en çok karşımıza çıkan en yeni teknolojik sistemlerden biri olan hukuk otomasyon sistemi, akıllara hukuk bürosu icra takip yazılımı yerine neden hukuk otomasyon sistemi kullanmalı sorusunu getirir.

Günümüzde hukuk bürolarında kullanılan icra takip programı sistemleri, ne yazık ki halen sadece xml dosyası üreten yazılımlardan oluşur. Bu da diğer işlemlerde ya da diğer departmanlarda bu dokümanların kullanımını sınırlandırır ve zorlaştırır. Bu nedenle icra takip yazılımı ile ekibin yönetimi istenen şekilde gerçekleştirilemez ve yapılan işlemlerin takibi rahat olmaz. Bu da hem personelin verimliliğini düşürür hem de personel verimliliğinin ölçülmesini zorlaştırır. Bu nedenle yüksek performans sağlayan ve her açıdan işlemlerin çok daha seri ve kolay şekilde yapılmasına yardımcı olan hukuk otomasyon sistemi tercih edilmelidir.

Gelir ve Gider Takibi İçin Hukuk Otomasyon Sistemi Şart

Gelir ve gider takibi ne yazık ki icra takip yazılımı ve mümkün değildir. Bununla birlikte hukuk otomasyon sistemi ile bu tür ön muhasebe işlemleri oldukça kolay ve hızlıdır. Özellikle hukuk bürolarında avukatlar müvekkillerinden aldıkları dosyalar için belirli bir miktarda avans alır. Aynı zamanda dosyalarla ilgili yapılan bazı işlemler için de çeşitli masraflar yapılır. Bu tür gelir-gider hesaplarının takip edilmesi oldukça önemlidir. Bu sayede mali raporlar çok daha güvenilir ve seri şekilde tutulur. Finansal işlemlerin de kolaylaşmasını sağlayan bu özellik, otomasyon sisteminin en dikkat çekici avantajlarından biridir.

Arşivdeki Herhangi Bir Veriye Erişim Artık Çok Kolay

Hukuk bürolarında sayısız dava ve müvekkil söz konusudur. Bunların her biri ise birçok doküman ve belge demektir. Bunların kâğıt olarak işyerinde saklanması hem karmaşa yaratır, hem de maliyeti artırır. Ayrıca dokümanın kaybolması ya da zarar görmesi gibi durumlar ortaya çıkabilir. Bu dokümanlardan herhangi birine gereksinim duyulduğunda ise, evrakın bulunması oldukça zahmetli olur ve fazla zaman alır. Bu tür sorunların üstesinden gelen hukuk otomasyon sistemi, zamandan tasarruf edilmesini sağlarken, kâğıt maliyetlerinin düşmesine de katkıda bulunur. Ekip performansı ise maksimum seviyeye çıkar ve dijital ortama aktarılan her bir evraka erişim bir tuşla anında gerçekleştirilir. İcra takip programında da bu evrakları dijitalleştirmek mümkündür. Bununla birlikte dosyaların her biri sadece icra xml dosyası şeklinde üretilir. Bu nedenle kullanılabilirliği çok daha düşük seviyededir.

Hukuk Otomasyon Sisteminin Sağladığı Diğer Avantajlar

Her geçen gün teknoloji dünyasında büyük gelişmeler yaşanır. Gelişen teknoloji hukuki alanda kullanılan yazılımların da çok daha etkili ve verimli olmasını sağlar. Hukuk Bürolarında Kullanılan Programlar başlıklı blog yazısına göz atılarak konuyla ilgili detaylı bilgi edinilebilir. Günümüzde en çok tercih edilen yazılımlardan biri olan hukuk otomasyon sistemi ise pek çok açıdan avukatlara avantaj sunar. Bunların başlıcaları şu şekildedir:

  • Tek ve komple bir sistem üzerinden hukuki alanda ihtiyaç duyulan tüm işlemlerin yapılmasına olanak sağlar.
  • Kullanıcı dostu arayüzü ile rahat ve pratik bir kullanım imkanı sunar.
  • Gerçekleştirilen işlemlerin seri ve kolay olması nedeniyle zamandan tasarruf sağlanır.
  • Sisteme girişi yapılan tüm veriler güven altındadır.
  • İstenilen herhangi bir yerden sisteme giriş mümkündür.
  • İsteğe bağlı olarak web sitesi entegrasyonu mümkündür.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir