Telefon Hemen Ara
e-SMM ( e-Serbest Meslek Makbuzu ) kullanımı 2022 Yılına Kadar T-HOS Müşterisi Avukatlara Ücretsizdir. Bu kampanyadan faydalanmak için hemen bizimle iletişime geçin.

Hukuk Otomasyon Sistem ile Masraf Raporlama İşlemlerinizi Hızlandırın

Hukuk Otomasyon Sistem ile Masraf Raporlama İşlemlerinizi Hızlandırın

Son yıllarda adından sıklıkla bahsettiren hukuk otomasyon sistem ile masraf raporlama işlemlerinizi hızlandırın. Kapsamlı ve gelişmiş yapısı ile kurumsal hukuk bürolarının vazgeçilmez bir parçası haline gelen bu büro otomasyonu, yeni teknolojiyi takip eden ve sistemlerini buna göre revize eden hukuk büroları tarafından sıklıkla tercih edilir.

Mükemmeli hedefleyen hukuk büroları için özel olarak tasarlanan otomasyon sistemi, avukatların verimliliğini maksimum seviyeye çıkarır ve ofis içerisinde ekip çalışmasını teşvik eder. Modern ve çağdaş bir çalışma ortamı için olmazsa olmaz bir unsur olan hukuk otomasyon sistemi, özellikle yapılan masrafların raporlanması işlemlerini çok daha hızlı ve düzenli bir şekilde gerçekleştirilmesine olanak sağlar.

Entegre finans modülü sayesinde masraf beyan ve SMM hazırlama gibi işlemler kolaylıkla yapılabilir. Ayrıca masraf raporları, müvekkil ve personel cari hesapları, gelir gider hesapları net bir şekilde görünür ve takip edilir.

Zengin İşlevselliği Sayesinde Müvekkillerinize Çok Daha İyi Hizmet

Zengin bir işlevselliğe sahip olan hukuk otomasyonu sayesinde müvekkillere çok daha iyi bir hizmet sunulur. Böylece hukuk bürosunun karlılığı artırılır ve çok daha verimli bir çalışma ortamının rahatlığı yaşanır.

Müvekkiller kendi dosyalarına istedikleri vakit erişebilir. Bu sayede avukatlar dosya ile ilgili müvekkillere rapor vermek için zaman harcamaz. Var olan zamanı çok daha etkili kullanmaya yardımcı olan hukuk otomasyon sistemi, her bir müvekkille geçirilen zaman miktarını da sistemde gösterir ve saat hesabı ile çalışılan bu zamanlar için müvekkillere detaylı proforma faturalar hazırlanır. Böylece herhangi bir karışıklık söz konusu olmaz.

Kusursuz Bir Ön Muhasebe Yönetimi ile Karlılığınızı Artırın

Hukuk bürosunda ya da hukuki departmanda gerçekleştirilen her türlü ön muhasebe işlemlerinin hızlı ve kusursuz şekilde yürütülmesine olanak sağlayan hukuk otomasyonu, özellikle avans, masraf, tahsilat, reddiyat, vekalet ücreti gibi işlemler için başarı çözümler üretir.

Ayrıca kurumsal bir firmanın hukuk departmanında kullanılan bu hukuk otomasyonu diğer programlar ile entegre olabilir. Böylece yapılan bütün işlemler otomatik olarak finans bölümüne yönlendirilir.

Geciken Tahsilatı Hızlandırmanın En İyi Yolu

Hukuk otomasyon sistemi ile milyonlarca hesaba ait olan borçlar rahatlıkla takip edilebilir. Böylece süreçlerin fazla uzaması engellenir ve en kısa sürede tahsilat işlemleri gerçekleştirilir. Aksi takdirde tahsil edilmemiş borçlar hızla büyür, çünkü her birinin üzerine ek maliyetler eklenir. Düzenli takibi ve denetimi yapılamayan borçların aşırı gecikmesi durumunda hukuki süreçlerin başlaması da söz konusudur. Bu durumda harç ve dosya masrafları da söz konusu olur. Bu nedenle teknolojinin sağladığı avantajlardan faydalanmak önemlidir. Bu konuyla ilgili Teknolojiye Ayak Uyduramayan Avukatların Yaşadığı Zorluklar başlıklı blog yazısına göz atılabilir. Sadece hukuk bürolarında değil, firmaların hukuk departmanlarında da hukuk otomasyon sistemi kullanımına özen gösterilmelidir. Bu sayede gerçekleştirilen işlemler çok daha hızlı ve güvenilir olur.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir