Telefon Hemen Ara

İşletmenizin Bir Parçasını Lider Olarak Geliştirmenin Yolları

İşletmenizin Bir Parçasını Lider Olarak Geliştirmenin Yolları

Lider olmak, sadece yönetici olmak demek değildir. Liderler, iyi dinleme becerileri, öz-farkındalık ve güvenilirlik gibi özelliklere sahiptir. Olumlu birçok özelliği olsa da, değiştirilmesi gereken bazı olumsuz özellikleri de vardır. Liderler bu özellikleri ortadan kaldırmalı ve onları etkili lider yapabilecek şeyi bulmalıdır.

Fiziksel Uygunluğu Teşvik Edin

Büyük bir lider, fiziksel uygunluğa ve doğada vakit geçirmeye büyük önem vermelidir. Stanford Üniversitesi’nden son zamanlarda yapılan bir araştırmaya göre doğada yürüyüşe çıkmak, yaratıcılığı, üretkenliği ve olumlu tepkileri teşvik ediyor. Yaratıcı ve benzersiz fikirler üretken bir iş yeri için önemli olan ekip verimliliğini ve problem çözme becerilerini arttırdığından, liderlerin ekibinin yaratıcılığı teşvik etmek için yürüyüşe çıkmasını teşvik etmesi önemlidir.

İşin Ötesinde Bağlantılar Kurun

Liderlerin tüm organizasyon ile güçlü bağlantılar kurması önemlidir. Başarılı bir kültür oluşturmak ve sürdürmek için bu zorunludur. Liderler, kuruluşlarının her biriminin üyeleriyle bağlantı kurmalarına izin veren bağlantı oturumları için zaman ayırmalıdır. Bu haftalık veya aylık oturumlara katılan her ekip üyesinin, işle ilgili olmayan kendileriyle ilgili birkaç gerçeği paylaşması teşvik edilir. Bu tür bir egzersiz, bağlantıları teşvik eder ve bu, işyerinde politikanın azaltılmasına yardımcı olabilir.

Ekip Üyelerinizi Geliştirin

Ekibinizin her üyesi şirketinizin hedeflerine ulaşmasına yardımcı olmak için kullanılmalıdır. Akılda başarısızlık fikri varsa, büyümek mümkün değildir. Güçlü ekip üyeleri geliştirmek, kuruluşunuzun büyümesi için çok önemlidir.

Açık İletişimi Teşvik Edin

Şeffaflık açık iletişime yol açar. Çalışanlar ve yönetim arasındaki iletişim hattını açmak, işyerinde verimliliği artırmak için çok önemlidir. Açık iletişimi oluşturmak ve sürdürmek, kuruluşunuzun performansı hakkında geri bildirim paylaşmanızı ve almanızı sağlar. Bu aynı zamanda ekip üyelerinizin performansınız hakkında da geri bildirimde bulunmalarını sağlar.

Liderlerin işin her yönüyle ilgilenmesi zor olsa da, ekip üyeleriyle açık iletişim her bölümün her bir operasyonu hakkında fikir verir. Açık iletişimi almak ve paylaşmak, ekip üyelerinin seslerini duyuyor ve fikirlerini kuruluşun başarısına katkıda bulunuyormuş gibi hissetmelerini sağlar.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir