Telefon Hemen Ara

Madde İle Doküman Yönetim Sistemi Nedir

Madde İle Doküman Yönetim Sistemi Nedir

Hukuk büroları ve özel şirketler için son derece etkili çözümler yaratan doküman yönetim sistemi, hukuksal sürecin kapsamlı bir şekilde yönetilmesini sağlar. Gerekli belgelere saniyeler içerisinde erişim şansı sunan sistem, aynı zamanda bulut depolama çözümünü bünyesinde barındırır. Böylelikle online olarak arşiv oluşturma şansına erişilir.

Sözleşme, ihtarname, müvekkil bilgileri, müvekkil yazışmaları ve diğer bilgiler doğrudan sistem üzerinde kaydedilebilir. Bu da olası bir belge ihtiyacında bilgiye hızlıca erişim şansı sunar. Söz konusu önemli bilgilerin organize edilmesini de kolaylaştıran sistem, bilgilerin karışmasını ve kaybolmasını önler. Böylelikle çok daha profesyonel bir işleyiş oluşur. Üstelik zamanı en iyi şekilde kullanan hukuk bürosu, daha fazla işe zaman ayırarak kazancını arttırır. Bu konuyla ilgili daha detaylı bilgi edinmek için Doküman Yönetim Sistemi başlıklı yazımızı okuyabilirsiniz.

 

Doküman Yönetim Sistemi Avantajları

Online yönetim şansı vadeden sistem, belgelerin çalınma riskini dahi ortadan kaldırır. Ayrıca iş yerinde görüntülenebilen tüm dokümanlar, iş yerinden uzakta olunsa dahi ulaşılabilir, düzenlenebilir ve kaydedilebilir. Geliştirilen mobil uygulamalar neticesinde akıllı telefon ve tablet üzerinden işlem yapılabilir. Bunların haricinde madde ile doküman yönetim sistemi nedir sorusunun en güzel cevabı, sistemin sunduğu avantajlarda saklıdır.

  • Bilgi güvenli sistemi ile bilgisayara virüs bulaşsa dahi evraklar güvenle saklanmaya devam eder.
  • Yedekleme sistemi neticesinde evrakların yedeklenmesi yapılır ve kayıp gibi durumlar önlenir.
  • Yüzlerce kağıt kullanmak yerine elektronik ortamdan faydalanılır ve böylelikle maddi açıdan tasarruf yapma olanağı doğar.
  • Elektronik onay sistemi çerçevesinde belge onayları saniyeler içerisinde gerçekleştirilir.
  • E-mail entegrasyonu neticesinde belge dağıtımı yapmak çok daha kolay bir hale gelir.

 

madde-ile-dokuman-yonetim-sistemi-nedir2

Büro Otomasyonu ile Daha Kolay Çalışma İmkanı

Doküman yönetim sistemi çerçevesinde diğer programlardan yararlanma imkanı da bulunur. Büro otomasyonu gerçekleştirmek, tüm çalışmaların daha teknolojik bir şekilde tamamlanmasını destekler.

Teknolojik gelişmeleri takip eden yönetim programları, zamanla gelişir. Bu da yeniliklerden sürekli olarak faydalanma imkanı oluşturur. Yaşanan dijital gelişmeler çerçevesinde her zaman güncel kalmak mümkün olur. Doküman yönetim sistemi fiyatları gibi konuya ilişkin bir diğer merak edilen konu için “Doküman Yönetim Sistemi Fiyatları” başlıklı yazımıza göz atabilir ve diğer bilgilere erişebilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir