Sanılanın aksine doğru yöntemler kullanıldığında uzaktan çalışmak oldukça verimli bir çalışma modelidir. Özellikle bulut bilişimin popüler hale gelmesiyle birlikte, home office çalışma sistemi çok daha fazla önem kazanmıştır. Yapılan araştırmalara göre uzaktan çalışmanın verimliliğini arttırarak çalışan performansını maksimum seviyeye çıkarabilirsiniz.
Bununla birlikte bu çalışma modelini evde istediğiniz zamanlarda pijamalarla çalışmak demek değildir. Aksine belirli saatler arasında kendiniz için evinizde yarattığınız ofis ortamında profesyonel şekilde çalışmalarınızı gerçekleştirmeli ve maksimum verimlilik için gerekli olan püf noktalarına özen göstermelisiniz.
Dikkat Dağıtan Her Şeyi Çalışma Alanınızdan Uzak Tutun
Yapılan çalışmalardan yüksek verimlilik alınması için oluşturulan çalışma alanında dikkatinizi dağıtacak olan her türlü unsuru uzaklaştırmalısınız. Çalıştığınız alanda televizyon çalışmamalı veya çocuk olmamalıdır. Ayrıca bulunduğunuz ortamda sohbet eden ya da temizlik gibi ev işleri yapan kişiler de olmamalıdır. Bu tür durumlar işinize adapte olmanızı engeller ve istediğiniz performansı göstermenizi önler. Bu nedenle kendinize çalışma odası ayarlamalı ve bu ortamın en ideal şekilde düzenlenmesi gerekir.
Kendinize Belirli Mesai Saatleri Düzenleyin
Uzaktan çalıştığınızda evinizin çalışma alanının iş yeriniz olduğunu unutmamalısınız. Bu nedenle bu iş yerine vaktinde gelmeli ve mesai saati bitene kadar aktif olarak çalışmalısınız. Şayet belirli bir düzeniniz olmazsa, çalışmalarınızın verimliliği de düşük olur. Profesyonel bir bakış açısı ile hareket ederseniz, ortaya çıkardığınız performans da profesyonel olur.
Bütün İşlerinizi Belirli Bir Plan Kapsamında Gerçekleştirin
Yüksek verimlilik için her daim planlama yapmalı ve bu planlara uyarak çalışmalısınız. Bu noktada yapabileceğiniz en güzel şey ajanda tutmanızdır. Günümüzde ofis otomasyonları çok çeşitli dijital ajandalar sunar. Vakti gelen işlemleriniz için sizi uyaran bildirim, mesaj ya da mail sistem tarafından gönderilir. Bu sayede işlemlerinizi unutmadan vaktinde gerçekleştirebilir ve hiçbir işinizi aksatmadan yüksek verimlilik gösterebilirsiniz.
Başarılı Bir Bulut Bilişim İle Dokümanlarınız Her Daim Elinizin Altında Olsun
Başarılı bir bulut sistemine sahip olduğunuzda ihtiyacınız olan bütün dokumanlar dijital ortama aktarılır. Böylece istediğiniz her yerden bilgisayar ya da mobil cihazlar üzerinden ihtiyacınız olan evraka anında erişim sağlayabilir ve istediğiniz kişilere bu evrakı kolaylıkla gönderebilirsiniz.
T-HOS bulut tabanlı doküman yönetimi sistemi evraklarınıza dijital ortamda istediğiniz yer ve zamanda ulaşmanızı sağlar. Evraklarınız üzerinde değişiklik yapabilir ya da onları arşivleyebilirsiniz. Ofisinize gitmeden sanki oradaymışsınız gibi her işinizi rahatlıkla, hızlı ve güvenilir şekilde halledebilirsiniz. Dokuman yönetimi sistemi hakkında daha fazla bilgi de isterseniz “Madde ile Dokuman Yönetim Sistemi Nedir” konulu yazıyı okuyabilirsiniz. Talep edeceğiniz ücretsiz demo da programların faydalarını daha iyi anlamanızı sağlayacaktır.
