Telefon Hemen Ara
e-SMM ( e-Serbest Meslek Makbuzu ) kullanımı 2022 Yılına Kadar T-HOS Müşterisi Avukatlara Ücretsizdir. Bu kampanyadan faydalanmak için hemen bizimle iletişime geçin.

Bulut Tabanlı Hukuk Otomasyon Sistemi Kullanmanın Kurumlara Faydaları

Bulut Tabanlı Hukuk Otomasyon Sistemi Kullanmanın Kurumlara Faydaları

Son yıllarda teknolojinin hızla ilerlemesi ve bulut tabanlı sistemler pek çok iş alanında hızla kullanılmaya başlanmıştır. Bunlardan biri de hukuki alandır. Bulut tabanlı hukuk otomasyon sistemi kullanmanın faydaları oldukça fazladır. Yıllara dayanan bir mühendislik birikimi ile oluşturulan bu sistemde en yeni teknolojiler kullanılır. Özellikle hukuki işlemlerin takip edilmesi ve yönetilmesi açısından ihtiyaç duyulan her türlü detaya sahip olan bu otomasyon sisteminde, çok çeşitli avukat programları mevcuttur. Böylece bütün işlemler çok daha kolay ve kusursuz şekilde gerçekleştirilir.

Bulut tabanlı hukuk otomasyon sisteminde hem kadrolu hem de sözleşmeli olan bütün vekillerin bilgileri güven içeriğinde muhafaza edilir. Tüm kullanıcıların tek bir tuş ile istedikleri verilere ulaşmasını sağlayan sistem, belirlenen yetkilerle kullanılabilir hale getirilebilir. Buna göre belirli dosyalara giriş sadece yetkili kişiler tarafından gerçekleştirilebilir. Bu da güvenliğin maksimum seviyede olmasına yardımcı olur.

Yeni Verilerle Her Zaman Güncelliğini Korur

Profesyonel sistem yapısı sayesinde kullanıcılar düzenli olarak sisteme yeni veriler ekler ve canlı bilgiler ile otomasyon sistemi her daim güncelliğini korur. Sistem içerisindeki aktif oturumlar her zaman sorgulanabilir. Tanımlı olan her vekil, birçok veriyi sisteme işler veya var olan verilerde değişiklik yapar.

Otomasyon sistemine giriş için kurum içerisinde olma zorunluluğu yoktur. Kullanıcılar istedikleri herhangi bir yerden sisteme giriş yaparak, ihtiyaçları olan veriye erişim sağlayabilir.

Hukuk otomasyon sistemi üzerinden güncel faiz oranları, tatil günleri, vekâlet ücreti oranlarını, döviz kurlarına ulaşılabilir. Ayrıca gerçekleştirilen anlık tahsilat bilgileri görüntülenebilir. Bu sayede raporlama işlemleri çok daha hızlı ve kolay olur. Ayrıca performans değerlendirmesi çok daha rahat olur. Verimi en üst düzeye çıkaran bu otomasyon sistemi, yenilenen teknolojiye özen gösteren kurumlar için vazgeçilmez bir üründür.

Dokümanlara Erişim Artık Çok Kolay

İhtiyaç duyulan belgelere erişim, bulut tabanlı hukuk otomasyon sistemi ile oldukça kolay. Güven içerisinde muhafaza edilen dokümanlara erişim için vakit kaybı yaşanmaz ve kullanıcılar anında istenen evraka ulaşabilir. Özellikle gereksinim duyulan genelgeler ve tebliğler tek bir tuş ile karşınızda olur. Üstelik bu tür işlemler için kurum içerisinde olma zorunluluğu yoktur. Adliyede ya da evde rahatlıkla kullanılabilir durumda olan otomasyon sistemi, her daim dokümanlara erişim imkanı sunar. İhtiyaç duyulan dokümanlar aranırken ya içeriklerine ya da konularına göre arama yapılabilir. Böylece tek bir kaynak üzerinden istenen bütün evraklar kolaylıkla ulaşılabilir.

İşlerin Aksamaması İçin En ideal Araç Ajanda Uygulaması

Kurumlarda hukuki süreçlerinin kusursuz bir şekilde yönetilmesi için bulut tabanlı hukuk otomasyon sisteminde ajanda uygulaması mevcuttur. Bu sayede her bir vekil ve bu vekillerin takip ettikleri icra ve dava dosyaları ajandada tüm detayları ile yer alır. Kullanıcılar kendi ajandalarına istedikleri bilgileri ekleyebilir. Böylece günü geldiğinde e-posta ya da SMS yoluyla uyarı alırlar. Bu da işlerin aksamadan ilerlemesine yardımcı olur.

Genellikle ödeme günleri, icra açılma zamanları, duruşma günlerini ve saatlerini, yeniden gönderilmesi gereken tebligatları hatırlatan bu sistem, sürecin takibi ve devamlılığı adına oldukça etkilidir. Kurumlarda her geçen gün birçok sistem yenilenir ve çalışanların rollerinde büyük değişim gözlenir. Konuyla ilgili Kurumlarda Hukuk Müşavirinin Değişen Rolü başlıklı blog yazısına göz atılabilir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir